Garantie bij Blitzers.nl

GARANTIE

Alle artikelen zijn verzekerd tegen materiaal en fabricage fouten indien de koper een bewijs van aankoop kan overhandigen en binnen 6 maanden na aankoop.
Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruik als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Twijfelt u of heeft u te maken met een klacht? Aarzel dan niet en schrijf ons met uw probleem. 

Wij zullen proberen u altijd tevreden te stellen. Klacht retouren kunt u naar bovenstaande adres sturen. Uw klacht wordt bij binnenkomst zo snel mogelijk in behandeling genomen. Is uw klacht terecht dan zullen de door u gemaakte kosten voor het opsturen bij evt. vergoedingen of vervanging aan u worden gecrediteerd.

Niet onder reclames & klachten vallen:

  • Slijtage van zolen en hakken
  • Het barsten van lakleer
  • Defecte ritsen
  • Het kaal worden van harige materialen zoals pony
  • en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken welke de verkoper niet kan worden verweten.
  •  applicaties (kraaltjes, pailletten e.d.)

Speciaal bij kinderschoenen:

  • Kalen neuzen
  • Het doorslijten van de neuzen;
  • Defecte ritsen;
  • Een stuk getrapte hielpartij (dit wordt meestal veroorzaakt door het niet op normale wijze openen en sluiten c.q. aan- en uittrekken van de schoenen).
  •  applicaties (kraaltjes, pailletten e.d.) 

Klachten los je samen op, dat betekend dat ook wanneer het geen echte klacht is wij zullen trachten (voor zover mogelijk) voor u het probleem te verhelpen.
In een dergelijk geval kan het voorkomen dat de door ons gemaakte (inkoopkosten) aan u worden doorberekend.

VRAGEN en KLACHTEN

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarvoor verstrekken wij via onze site al zo veel mogelijk informatie. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u ons via het contact formulier hierover te berichten. Wij beantwoorden uw e-mail altijd binnen 24 uur. Ook kunt u ons bellen tijdens openingstijden op 0299-470864