Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u vaak gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via info@blitzers.nl

• Hoe kan ik bestellen?
Naast het online winkelen op de site van Blitzers kinderschoenen bieden wij ook de  mogelijkheid om telefonisch uw bestelling te plaatsen. Vooral als u nog vragen heeft over pasvorm of maatvoering dan geeft dat ons direct de gelegenheid deze te beantwoorden. Zo is de kans groter dat u voor uw kind de juiste kinderschoen online besteld.
• Hoe kan ik betalen bij Blitzers online?
U kunt betalen via het vertrouwde en veilige iDeal, of u kunt zelf het bedrag naar ons overmaken. Indien uw betaling is ontvangen, versturen wij de bestelling naar u op.
• Hoe kan ik ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen binnen 8 dagen geruild of geretouneerd worden. Voor meer informatie zie 'Ruilen'.
 Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Ondanks dat onze collectie kinderschoenen bestaat  uit bekende merken van uitstekende kwaliteit kan het zijn dat u niet tevreden bent. Maak een foto waarop  duidelijk de klacht te zien is en mail die dan naar info@blitzers.nl. Vergeet niet uw aankoopbon mee te mailen. Binnen 5 werkdagen komen wij dan met een passende oplossing. Let op dat beschadigingen door speelgedrag niet als klacht gehonoreerd worden. Hou dus bij aankoop van uw kinderschoenen rekening met het speelgedrag van uw kind. Ook op ritsen, steentjes enz., enz. geven leveranciers geen tot beperkte garantie.
• Hoe werkt de maattabel?
Onder de rubriek kinderen in de groei staat beschreven hoe u de maat van de voeten kunt  opmeten.
• Hoe kan het dat de schoen opeens iets duurder is dan ik in eerste instantie dacht ?
Als u de juiste maat selecteert verandert de prijs in de prijs behorende bij de maat, de eerste prijs die u ziet is de 'vanaf prijs'. Dit komt omdat schoenen vaak iets duurder worden als de maat groter wordt.